Częste pytania

Znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytania

Nadal masz pytania? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Gwarancja i naprawa
  • Jeśli zdarzy Ci się otrzymać nie działający poprawnie produkt, koniecznie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zrobisz to telefonicznie pod numerem 022 397 04 43 lub poprzez email na info@beetronics.pl. Spróbujemy zdiagnozować problem z Twoją pomocą, co często umożliwia jego zdalne rozwiązanie. Jeżeli jednak produkt okaże się wadliwy, wówczas możesz odesłać go do nas wypełniając formularz naprawy.

    Formularz naprawy pobierzesz tutaj

    Aby przyspieszyć proces, przed zadzwonieniem przygotuj numer faktury.

    Staramy się dokonywać wszelkich napraw w ciągu 2 tygodni. W chwili ukończenia naprawy, otrzymasz od nas wiadomość email, a produkt zostanie odesłany na Twój adres.

Sterowniki ekranów dotykowych