Informacje o monitorach dotykowych
Ekran nie reaguje na dotyk
Większość systemów operacyjnych obsługuje nasze monitory z ekranem dotykowym w trybie plug and play. Oznacza to, że korzystanie z monitora w rozdzielczości natywnej nie wymaga instalacji sterownika lub dodatkowej kalibracji.
Jeżeli ekran dotykowy nie działa lub nie funkcjonuje prawidłowo po instalacji, zalecamy wykonanie czynności wskazanych poniżej.
- Upewnij się, że używasz wejścia USB sygnału dotykowego, a nie wejścia USB multimediów.
- Sprawdź, czy urządzenie jest kompatybilne z systemem operacyjnym na komputerze. Listę kompatybilnych systemów operacyjnych można znaleźć w tej sekcji.
- Jeśli korzystasz z adaptera, konwertera lub przedłużacza, podłącz monitor przy pomocy załączonego w zestawie kabla USB i sprawdź, czy pozwoli to rozwiązać problem.
- Sprawdź, czy monitor dotykowy jest podłączony do portu USB 2.0 komputera. W przypadku podłączenia do portu USB 3.0 monitor może nie być rozpoznawany.
W przypadku nieznalezienia rozwiązania po wykonaniu powyższych czynności, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Można się z nami skontaktować w dni robocze, w godzinach od 8:30 do 17:30, dzwoniąc pod numer 022 397 04 43 lub wysyłając wiadomość na adres info@beetronics.pl.