Ekran nie reaguje na dotyk

Większość systemów operacyjnych obsługuje nasze monitory z ekranem dotykowym w trybie plug and play. Oznacza to, że korzystanie z monitora w rozdzielczości natywnej nie wymaga instalacji sterownika lub dodatkowej kalibracji.

Jeżeli ekran dotykowy nie działa lub nie funkcjonuje prawidłowo po instalacji, zalecamy wykonanie czynności wskazanych poniżej.

  1. Upewnij się, że używasz wejścia USB sygnału dotykowego, a nie wejścia USB multimediów.
  2. Sprawdź, czy urządzenie jest kompatybilne z systemem operacyjnym na komputerze. Listę kompatybilnych systemów operacyjnych można znaleźć w tej sekcji.
  3. Jeśli korzystasz z adaptera, konwertera lub przedłużacza, podłącz monitor przy pomocy załączonego w zestawie kabla USB i sprawdź, czy pozwoli to rozwiązać problem.
  4. Sprawdź, czy monitor dotykowy jest podłączony do portu USB 2.0 komputera. W przypadku podłączenia do portu USB 3.0 monitor może nie być rozpoznawany.

W przypadku nieznalezienia rozwiązania po wykonaniu powyższych czynności, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Można się z nami skontaktować w dni robocze, w godzinach od 8:30 do 17:30, dzwoniąc pod numer 022 397 04 43 lub wysyłając wiadomość na adres info@beetronics.pl.

022 397 04 43
Pon. - Pt. | 8:30 - 17:30
Do użytku profesjonalnego
Długoterminowa dostępność
Pracujemy od 8:30 do 17:30
4,9/5 z ponad 300+ recenzji
Darmowa dostawa
Zadzwoń pod numer: 022 397 04 43