Komunikat o braku sygnału

Każdy monitor Beetronics obsługuje inne wejścia sygnału wideo i kanały. Należy upewnić się, że wejściowy sygnał wideo jest zgodny z wybranym kanałem. Ustawienia można dostosować przy pomocy przycisków sterowania z tyłu obudowy ekranu lub przy użyciu pilota standardowo załączanego w zestawie. W konfiguracji domyślnej ekran ustawiony jest na kanał HDMI.

  1. Naciśnij przycisk Input i wybierz kanał odpowiadający połączeniu.
  2. Wybierz Enter/Auto, aby zatwierdzić wybór.

Jeśli wybrany format rozdzielczości i sygnału źródłowego jest obsługiwany, ekran dotykowy jest gotowy do użytku.

Jeżeli po wykonaniu powyższych kroków problem występuje nadal, może to oznaczać, że rozdzielczość i częstotliwość sygnału źródłowego nie są obsługiwane. W takiej sytuacji należy sprawdzić, czy parametry sygnału źródłowego odpowiadają obsługiwanemu zakresowi rozdzielczości oraz częstotliwości posiadanego ekranu.

W przypadku nieznalezienia rozwiązania po wykonaniu powyższych czynności, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Można się z nami skontaktować w dni robocze, w godzinach od 8:30 do 17:30, dzwoniąc pod numer 022 397 04 43 lub wysyłając wiadomość na adres info@beetronics.pl.

022 397 04 43
Pon. - Pt. | 8:30 - 17:30
Do użytku profesjonalnego
Długoterminowa dostępność
Pracujemy od 8:30 do 17:30
4,9/5 z ponad 300+ recenzji
Darmowa dostawa
Zadzwoń pod numer: 022 397 04 43